5 stycznia 2014

Nicolas Batum z kontuzją

Czy zdrowie Portland Trail Blazers, to większa niespodzianka niż Top3 zachodu? CJ McCollum jest dwie noce od debiutu po niezłym dzisiejszym meczu na 24 punkty w 24 minuty. Super sprawa dla backcourtu dostającego kolejnego combo guarda, ale też w obliczu tych, może na wyrost, złych informacji, dla smallballu Terry'ego Stottsa.

Nicolas Batum w ostatnich sekundach przegranego meczu z 76ers złamał środkowy palec - ten który pokazujemy kontuzjom w tym sezonie, bądź jeden z dwóch, a co. Via Peter Socotch z csnnw.com.

Terry Stotts po meczu początkowo myślał, że to przemieszczenie. Jednak później Batum potwierdził, że palec po prostu "wyskoczył". Stało się to w ostatnich 14 sekundach meczu.

"Złapałem go [Evana Turnera] za koszulkę. Nie wiedziałem, że coś mi się stało przez kilka sekund, dopóki nie zacząłem potrząsać ręką" powiedział Nicolas Batum.

Kontuzja nie jest groźna. Według Chrisa Haynesa, Batum będzie grał w najbliższych meczach pomimo urazu.

To palec mojej lewej ręki. Będzie dobrze.

Po przejściu prześwietlenia, które potwierdziło złamanie, Nicolas Batum jest "probably" na mecz w Sacramento z Kings (wtorek).
 
Twitter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz