Strony

19 kwietnia 2023

Czas się pożegnać?

 



158 komentarzy:

  1. Zagłosuję 16 maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie zagłosuję na nie. Nie podoba mi się ten dramat, nie podoba mi się kontrakt Lillarda, ale jego skille są niezaprzeczalne. Mam nadzieję, że możemy spokojnie pograć Sharpem na SG w s5 od początku sezonu i widzę to na różowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem na nie...przynajmniej teraz ... niech spróbuja złożyć ten ostatni skład pod Lillarda... jak nie wyjdzie to wtedy niech idzie i zdobedzie gdzieś pierścień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Lillarda , ale jego odejście byłoby niezmiernie korzystne dla obu stron. Damian zyskałby szanse na tytuł a Blazers możliwość głębokiej przebudowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy01:28

    Wylosujemy nr 1 w drafcie. Wszystkie wątpliwości co do Lillarda i innych graczy znikną.
    Jeśli Damian nie poczuje potencjału na najbliższe lata to „do widzenia”.
    Każdy inny los będzie nadzwyczaj kontrowersyjny… Ale brałbym, a nie oddawał bo Dame tak to widzi…

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:31

      Ja mam obawę, że kolejne lata będziemy "cieszyli się" stabilnymi Blazers na pograniczu play-offów z tradycyjnymi 16-22 pickami w draftach. Uważam, że tylko rewolucja, a nawet chamskie tankowanie może dać nam jakimś fartem mistrzostwo. Mam dość tej poprawnej przeciętności.
      Amon
      Przyznaje się do ponownego zagłosowania w naszej ankiecie. Inaczej nie ma jak zobaczyć wyniki.

      Usuń
    2. Anonimowy11:32

      Żeby nie zamylać sondażu, dodałem dwa głosy na przeciwne opcje.

      Usuń
  6. Anonimowy16:32

    Witam. Pierwszy raz tutaj sie udzielam ale jestem z czasów kiedy z zapartym tchem w środku nocy na żywo śledziłem finał 92. Stwierdzam że w Portland nigdy nie mieli GM z "jajami" wszystkie ruchy kończyły się kosmetyką lub stratą za tamtych czasów oddanie Clyda do Houston zamiast walki o Hakema czy parę lat temu rozbicie zespołu już za Damiana. Do tego lubią białych centrów typu Nur a kiedyś Sabonis. Raz trafili na centra z draftu któremu posypały się kolana. Co do trenerów cóż chyba charyzmy Mike D nikt nie powtórzył. Zagłosowałem za odejściem Dame szczególnie przy jego niebotycznym kontrakcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drexler-197606:47

      Trochę masz racji kolego. Ale akurat Sabonis był ok.tylko za późno przyszedł, już nóg nie były te i fizyczność nie ta..

      Usuń
  7. Rzeczywiście Vanilla Gorilla, czy Legenda, to nie byli najlepsi centrzy:) Ale Sabonis był naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuje na tak, bo nie wierzę że aktualny GM jest w stanie zbudować skład który będzie walczył o mistrzostwo. Jedynie mocna przebudowa daje szansę na zmianę w perspektywie kilku lat. Szkoda, że właścicielka klubu nie chce płacić luxury tax. Bez tego nie da się skleić składu na coś więcej niż pierwsza runda PO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ciekawe. Jeśli w przyszłym sezonie podpiszemy Granta za 30 milionów to będziemy płacić tylko 11 milionów mniej za skład niż Boston. A jaką mają glebie na pozycjach..

      Usuń
  9. Dlatego żeby mogły zajść większe zmiany potrzebujemy zmian u samej góry. Powinien być nowy właściciel,któremu będzie zależało.

    OdpowiedzUsuń
  10. clydetheglide00:58

    "W Portland nigdy nie mieli GM z "jajami" No w końcu Panowie i Panie ktoś dotknął tematu. Tak to jest ten temat... Brak GMA to jest ta opowieść, nie żadne bieda...trady. Od lat o tym piszę i mówię i oczywiście od lat cisza... bo bieda(...). To tak nie działa... jak organizacja ma zaplecze i chce działać to działa...niestety od lat kilku (nastu) TrailBlazers na pozycji GMA mają dupę i nic nie zdziałają - jeśli księgowy jest twoją wiodącą postacią to sorry... ale wypisujemy się z twej księgowości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GM to jedno a właściciel nie skąpiący kasy to drugie. Dopóki żył Paul nie było z kasą problemu. Gdyby Jody od razu klub sprzedała byłoby dużo lepiej niż jak udaje że robi to samo co brat.

      Usuń
    2. Behemot08:51

      Ja póki co jestem bardzo zadowolony z Cronina. Zobaczymy co dalej.

      Usuń
    3. Nie wolałbyś Masai Ujiri albo Boba Myersa? A na trenera Udoka albo Nurse? Top liga zamiast misiowatych przyjaciół z serialu przyjaciele

      Usuń
    4. I jak można być zadowolonym z kogoś kto, za kosz grzybów, pozbył sie takich nazwisk jak Powell, Mc Collum i Hart. Teraz zobacz gdzie są te nazwiska. Są w kolumnach, czołówkach artykułów. A gdzie jest to co otrzymali w zamian Portland? Bo nie wiem do końca co. Expectations?

      Usuń
    5. Behemot18:11

      Jak nie wiesz to najpierw sprawdź, a potem pisz, bo za McColluma dostali np. tego Harta, którego tak wychwalasz. A ci gracze już są, albo za tydzień będą tam gdzie Blazers, czyli na wakacjach. Ujiri bym wolał, podobnie Ainge lub Presti, Meyers ma rynek samograj.

      Usuń
  11. Damian, super graczem jestes, dla Portland zrobiles juz wszystko co mogles. Dales nam wiele wspanialych wspomnien. Czas powalczyc o mistrza gdzies w Contenderze i zwolnic nam salary cap.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dame był dzisiaj na meczu Nets-76ers

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chciał namówić Embiida żeby trafił do Oregonu.

      Usuń
    2. Anonimowy14:51

      Albo Mikala.

      Usuń
  13. Toronto zwolnili Nicka Nurse'a ... dawać go za CB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udoka ma iść do Raptors czyli nie będą robić rewolucji w składzie, nikogo nie wyciągniemy. Nurse do Rockets

      Usuń
  14. Nurse już oficjalnie zwolniony z Toronto. Witamy w Portland! Chciałbym

    OdpowiedzUsuń
  15. Dygresja. Zajebista atmosfera jest w MSG. Każdy punkt, zebrana piłka rekcja jak na buzzer beatera

    OdpowiedzUsuń
  16. Chociaż ciśnie mi się: Josh Hart pozdrawia wszystkich znawców koszykowki;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oto pięć miast z najniższym odsetkiem czarnoskórej ludności spośród miast z drużynami NBA:

    Salt Lake City, Utah - 2,7%
    Portland, Oregon - 5,8%
    Denver, Colorado - 9,7%
    Oklahoma City, Oklahoma - 15,1%
    Minneapolis, Minnesota - 19,4%

    Za GPT. Hart był pierwszym gościem, który zwrócił mi na to uwagę. Poprawność polityczna nie pozwala mówić o tym, dlaczego Portland nie jest ulubiona lokalizacją gwiazdorów. Taka tylko ciekawostka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot15:32

      To pewnie dlatego Hart rzucał w Blazers o 20 procent gorzej za 3 niż rzuca w Nets. Tajemnica rozwiązana.

      Usuń
    2. Chyba w Knicks

      Usuń
    3. Rzucam światło na tajemnicę braku wolnych agentów chęci. Myślę, że robili może być bardzo konkretny powód, o którym wcześniej nie wiedziałem. Jeżeli chodzi o tajemnicę rzucania za 3 gorzej, to myślę, że ta jest dosyć prosta. Moim zdaniem Hart był jedynym graczem, który tyrał po obu stronach boiska i to go zwyczajnie męczyło. Zmęczony człowiek gorzej rzuca trójki.

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziś rocznica "bad shoot". Piękna to była wiosna. Po rzucie Lillarda obudziłem chyba pół bloku, a niemal całą serię z Denver oglądałem na stojąco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to Lillard powiedzial...to nie byla dobra decyzja rzutowa ...ale wpadło :)

    Ps: tak z innej beczki... jakie macie obserwacje z playoff's? Jakies refleksje i wnioski? Mi sie rzuca w oczy zupełna nieporadność i fatalna gra Goberta... gość ma 205mln kontrakt a czasem nie odywa sie od parkietu. Jak na niego patrze to sie zatanawiam co sie z stało. Mine jest w totalnej dupie z jego kontraktem....jak my z Nurka... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - Że Knicks bez Harta nie byliby tu gdzie są
      - Że dwa lata bez playoffów to za długo.

      Usuń
    2. Tylko nurkowi daliśmy sami ten kontrakt, a nigdy nie miał takich statsów jak Gobert przed przejściem do Minessoty.

      Usuń
    3. Behemot09:17

      Naprawdę porównujecie 17 mln do 38?

      Usuń
  21. Patrząc jak gra Gobert to jakoś juz te 17 baniek Nurka mniej boli... ale i tak nas blokuje w salary...

    OdpowiedzUsuń
  22. Skoro Udoka do Rakiet a Nurse jest bez klubu to znaczy,że może jednak, mam nadzieję, chciałbym, czemu nie, raz się żyje ........

    OdpowiedzUsuń
  23. Behemot19:26

    Wygląda, że fanbase chce wymiany Damiana. Jaki pakiet uważalibyście za właściwy w zamian i od kogo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednego z moich ulubionych zawodników w lidze - J.Browna.
      Wtedy puścić jeszcze paczkę Nurkicia, pick i Little za kogoś w miarę ogarniętego do środka, podpisać Granta i można zaczynać nowy sezon :)

      Usuń
    2. Milesiak08:42

      Ja bym poszedł w większą przebudowę więc Utah i morze picków .

      Usuń
    3. Anonimowy11:20

      Od nich można jeszcze Agbaji wyciągnąć.

      Usuń
    4. Mi się wydaje ,że Boston za Browna lub Toronto może jeszcze Utah ,ale po co im Lillard jak oni się przebudowuja. Lakers nie mają za wiele żeby coś zaoferować. Miami za kogo? Za Herro? Najbardziej wydaje mi się Boston lub Toronto

      Usuń
    5. Behemot14:54

      Utah z trójką Lillard, Markannen, Kessler + Clarkson i inne wzmocnienia za ich armię pików, mogliby szybko tę przebudowę skończyć.

      Usuń
    6. Tutaj rzeczywiście przynajmniej widać jakiś potancjał. Wszystkie puzzle się składają. Utah mają od groma pików, Markannen jest gotowy do grania, Danny jest z Oregonu, Damian kocha Utah, Utah mają dużo pików. I like it.

      Usuń
    7. Ok Behemot. Co w takim razie Utah może nam dać oprócz pickow,bo saldo musi się jako tako zgadzać?

      Usuń
  24. Duzo bedzie zalezalo czy Nurka uda sie gdzies pchnąć. Collins z Atlanty jest cieniem samego siebie wiec cbyba nie ma co po niego siegać... Grant musi zostać... Gordona mi szkoda ze nie przyszedł do nas.... Gordon , Grant to by byla para skrzydlowych. Payrzylem na rynek free agentow i jest tam w cholere dobrych nazwisk...kwestia kto bedzie chcial do nas przyjsc i jaką ostateczna decyzje podejmą z Lillardem. Tak jak pisalem myślę ze podejmą tą ostatnią probe zlozenia skladu z Lillardem w skladzie ... jak nie wyjdzie to bedzie transfer przed TDL lub ostatecznie po sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Milesiak17:18

    Blazers w końcu będą mieli drużynę w G League :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może ktoś mi odpowie. Kiedy ostatnio Blazers dodali do drużyny poprzez wymianę lub z FA gwiazdę? Mogą być wątpliwości jak interpretować pojęcie "gwiazda", więc wg waszej własnej definicji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:10

      Andre Miller?

      Usuń
    2. Anonimowy07:10

      After the addition of Scottie Pippen, Portland became one of the elite teams of the NBA. A legitimate title contender, the Blazers had a surplus of talent with former All-Stars in Pippen, new acquisition Steve Smith and veteran Detlef Schrempf added to the roster. With young impact players like Brian Grant, Rasheed Wallace and Damon Stoudamire, the team was stacked.

      Usuń
  27. I wszystko na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajną dzisiaj rzecz powiedział Dżanis. O tym, że może powinni dać Holidejowi jakąś zmianę, żeby odpoczął dwie, trzy minuty, od biegania za Jimmim. (Tak sobie piję do tych trójek Harta:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:55

    Sabonis do nas! Byłoby pięknie, sentymentalnie. Do sondy należałoby dodawać komu się kibicuje. Na razie jest ok.50 kibiców Blazers.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16:39

    Sacramento to chyba ostatnia w całej lidze ekipa do przebudowy, więc szanuję marzenie, bo duże:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poza tym dla mnie Sabonis to bardziej 4 niż 5. Looney go wyjaśnił w game 7. Mówił chyba też o tym Lopez że jak pojechali z Bucks do Sacramento to nie bardzo było z kim walczyć na tablicach.
    W ogóle sezon regularny i playoffy to inna bajka. Można sobie nabijać staty, a potem gdy zaczyna się gra to wszystko wygląda zupełnie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  32. A dlaczego Sabonis miałby odejść z Sacramento? I czemu oni mają się przebudowywać? Wrzuca kogoś na centra, Sabonis na 4 i mają skład na finał co najmniej zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy04:03

    Ach jak miło się patrzy gdy kolejny były gracz Blazers bryluje na parkiecie :)
    Zebrałaby się z tego niezła drużyna.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20:12

    Jak to jest . Ogłoszono ranking najlepszych GM a nasz " orzeł" nie załapał się do 15 -tki. Może głosowanie było tendencyjne i nikt nie dostrzegł "potencjału " Cronina?

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy12:14

    Argument z dupy, tendencyjny. Przecież Blazers nie byli nawet top25. Dziwne by było, gdyby Cronin się załapał.

    Amon

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem wam Panowie że jak przechandlujemy ten pick na jakiegoś Siakama czy OG to się wkurzę. Naprawdę nawet jakbyśmy spadli na 6 czy 7 to i tak brałbym kogoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot17:51

      Ja też. To jest taki draft, że nawet z tym numerem można dostać wielokrotnego All Stara.

      Usuń
  37. Anonimowy00:04

    Racja też uważam, że powinniśmy zostawić pick .

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  38. W pierwszej rundzie były niezłe serie, wyrównane mecze, a teraz jakoś nudą wieje. Zastanawiałem się czy oglądać Knicks czy powtórkę rozpoczęcia Giro. Jutro chyba tego błędu nie popełnię, bo emocji w Philly raczej nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  39. Knicks pewnie jeszcze powalczy, a w u Lakersow raczej będzie 7 spotkań.
    Ale to, jak dobrze wygląda Butler, aż się prosi o Lillarda. W tym roku ta dwójka wprowadziłaby zespół do finałów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie zastanawia kogo Miami może nam dać za Lillarda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18:31

      Nikogo ciekawego nie mają.

      Usuń
  41. Co to był za mecz !!! Jak decydujacy mecz finału NBA !!! ZAJEBISTY !!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Drexler-197616:23

    Prawda. Poziom dość wysoki. Dramaturgia the best

    OdpowiedzUsuń
  43. B Roy bedzie nas reprezentował podczas loterii :) Czyli pierwszy pick przesądzony dla Blazers :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy00:22

    Tym razem nie chce mi się za dużo pisać.
    Może czas podać wyniki sondy.
    Ja wciąż to samo. Zostawłbym Shaerpa, Simonsa, Watforda i pick.
    I czekałbym cierpliwie…

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  45. Trzy razy z rzędu Blazers wyskoczyli mi na pick 1 w symulacji Tankathon!
    A że nigdy się nie spełnia będzie top 3. Hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot11:28

      Napisz do Blazers. Trzeba Cię podmienić za Roy'a.

      Usuń
  46. Kolejny fajny trener do wzięcia. Suns zwolnili Montiego Williamsa

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wiem jak Wy ale ja dziś zdecydowanie za Philadelphią.

    OdpowiedzUsuń
  48. Boston to za Blazers mój ulubiony klub

    OdpowiedzUsuń
  49. Embid tragedia...2 mecz boi sie rzucać jest zablokowany jakby sie bał ośmieszenia a takim zaxhowaniem właśbie sie osmiesza. Tatum pokazuje ze ma jaja i bierze odpowiedIalnosc za Boston. To ze Harden nie dojechał na mecz to co innego ale Embid jako lider i MVP powinien probowac cos zmienic a nie tylko oddawac pilke do kogo innego.

    OdpowiedzUsuń
  50. To kto dziś oglada loterię live?

    OdpowiedzUsuń
  51. Behemot16:05

    Chyba też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:20

      Ja nie, bo Jonaszem jestem. Mam czuja, że wylosujemy 2. pick. Co wtedy?
      Amon

      Usuń
  52. Gdzie zobaczę loterię i ile czasu ona trwa? Losują pojedyńczo czy 2 sek. I mamy całą kolejność?

    OdpowiedzUsuń
  53. Powinniśmy zrobić kiedyś jaką grupę/czat na FB lub whatsappie żeby na żywo komentować między sobą draft i mecze. Zawsze można wyciszyć powiadomienia żeby komuś o 4 rano nie przychodziły wiadomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł. https://chat.whatsapp.com/HsoVqP5uxd3CU7eyBQRXK9

      Usuń
    2. Super! Dołączyłem

      Usuń
  54. Anonimowy23:53

    Tylko nie jarajcie się Wenbanyamem bo się chłopak połamie w pierwszym sezonie na Draymondzie lub innym eliminatorze

    OdpowiedzUsuń
  55. Już na pewno w top4!

    OdpowiedzUsuń
  56. Behemot02:22

    Jest top4. Jaram się!

    OdpowiedzUsuń
  57. 3ka....kur dlaczego nie nr 1 ??? Ale nie jest źle Top 3 są koty ...każdy z nich !!! Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nich będzie handlowany :)

      Usuń
    2. Behemot02:41

      No nie wiem. Kiedy ostatnio ktoś przechandlowal top3 pick? To się prawie nie zdarza. Scoot i Sharpe? Oglądałbym :)

      Usuń
    3. Podejrzewasz że Cronin już wydzwania i bada co jest w stanie dostać za Lillarda? :)

      Usuń
    4. Behemot02:53

      Owszem :)

      Usuń
  58. Skoro Hornets mają Balla to z 2 chyba będą brać Millera, nam zostałby wtedy Henderson który w każdym innym drafcie byłbym wybierany z 1.

    OdpowiedzUsuń
  59. Orlando będzie cisnęło po Scoota. Mają 6 i 11 tego draftu plus pełno grajków pod wymianę. Ciekawe czy Hornets na to pójdą, jak nie propozycje będą dla nas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładając że Hornets go nie wezmą

      Usuń
  60. Anonimowy07:29

    Cieszę się z 3 picku żebyśmy tylko nie spier****li tego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zarówno Henderson jak i Miller wygladają naprawdę na super graczy wiec powinno sie ich wybrać i nie handlować nimi. Kwestia co Lillard o tym myśli ... 3 miejsce w loterii , nie można tego zmarnować

    OdpowiedzUsuń
  62. Tak to prawda Henderson lub Miller świetnie wyglądają ale mam nadzieję że Lilly tak kocha Portland ,że dla dobra zespołu i siebie zmieni otoczenie i zdobędzie ten brakujący element czyli misia. Gorąco mu w tej kwestii będę kibicował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:32

      Dame tak kocha Portland, że zostanie.

      Usuń
  63. Jeszcze jedno raczej na 99% nie będą handlować wyborem ponieważ , nie bez potrzeby Cornin zatrudnił Mike Schmitza . Na razie Miller przed Hendersonem. Chociaż to bez różnicy. Co do jedynki życzę Spurs aby była to udana kontynuacja tradycji wyboru Centra. Nie powiem źle że nie ma talentu chłopak ale tak jak wszyscy widzimy jego kariera może być często przerywana w wyniku kontuzji. Tak jak Chet w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:31

      Wenbanyamem to kolejny nadmuchany balonik (dziwne, że fachowcy nie odróżniają realiów NBA vs reszta świata) To nie jest fizyczny materiał na dzisiejszą NBA, gdzie każdy team dysponuje killerem pokroju np Anthony Mason.. i trzeba z kimś takim rywalizować co 2 dni! Mogę się założyć, że nie dociągnie do końca sezonu.

      Usuń
  64. Anonimowy10:38

    Jestem ciekawy ile wśród tych co chcą odejścia Lillarda jest kibicami Blazers. To tak jakby Denver miało się pozbyć Jokica, LAL Jamesa itd itp. Argumenty o głębokiej przebudowie bez niego są wyssane(SUCKS)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11:25

      Jestem kibicem Blazers, a nie Lillarda. Ckliwe gadki o jego lojalności na mnie nie działają, od kiedy stał się 60milionowcem. Chcę widzieć zespół, a nie jego kosmiczne, nie dające zwycięstw statystyki. Dla mnie oddanie potencjalnego superstara (3. pick), bo tak chce Lillarda, to będzie zbrodnia.
      Amon

      Usuń
  65. Jeszcze raz link do grupy na Whatsapp. Po dołączeniu nie można niestety pisać dopóki nie zmienię uczestnikowi uprawnień na administratora. Chyba nie da się tego inaczej zrobić. Wbijajcie, będzie można live komentować podczas oglądania meczu, a ci co przesypiają noce mogą wyciszyć powiadomienia wiadomości :)

    https://chat.whatsapp.com/LD8p95pGxbiIRoMLYVK471

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy12:35

    Witam wszystkich. Nie ukrywam że nie prześledziłem laurek uczestników draftu. Uważam że picki trzeba wykorzystać w pełni. Uważam że potrzebujemy kogoś pokroju LaMarcusa z siła i centymetrami. Grant sam tablic nie uciągnie a tutaj u nas kiepsko no i o ile zostanie. Co do centra cóż Nurk ta bałkańska krew jak idzie to super a jak nie to przejdzie obok meczu. No i trener. Na jego zmianę chyba nie ma co liczyć pomimo kolejnego słabego sezonu a ciekawych nazwisk na giełdzie

    OdpowiedzUsuń
  67. A jakie komentarze po loterii za oceanem...dokładnie w Portland...Cronin sie juz wypowiadał albo ktoś z zespołu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cronin po losowaniu:
      „Zobaczymy, rynek pokaże. W trójce dostępnych będzie kilku naprawdę dobrych graczy, którzy mogą być świetni dla nas lub kogoś innego, w zależności od tego, jak podejdziemy do tego draftu"

      Usuń
  68. DeAndre Ayton w POR, za Nurkicia, Simmonsa i czekoladę Milka. Ma to sens?

    OdpowiedzUsuń
  69. Za Nurka 1 do 1 plus pick...na to bym poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie wiem czy finansowo się to spina

    OdpowiedzUsuń
  71. A ten Ayton jest taki rewelacyjny że odmieni Blazers?

    OdpowiedzUsuń
  72. Jaki Ayton jest, pokazał w playoffs, w tym i zeszłym roku. Potrafi zagrać tak słabo, że trener musi wprowadzać za niego 3rd stringera. W ciągu sezonu gra jak Nurkic, czyli w kratkę i generalnie, z tego co słyszę, to kibicowskie zarzuty wobec niego są takie same, jak nasze wobec Nurkica. Więc chyba trochę bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba też jakiś obrażony był na życie

      Usuń
    2. Milesiak21:05

      A może zamiast ścigać Aytona czy KATa ściągnąć porządnego zmiennika dla Nurka ? Po losowaniu SAS ma VW , jakby dało się przechwycić Collinsa ... A aktywa przeznaczyć na skrzydłowego .

      Usuń
    3. Dwóch białych centrów...nie dziękuję :)

      Usuń
  73. Anonimowy20:32

    Panowie a teraz czekamy na naszych specow pdxpl, behemota i clyde-a. Na temat tego… co my mozemy zeobic z ta trójką?! W sumie dla mnie trojka czy dwojka nie robi roznicy w tym drafcie. Podobno obaj sa zajebisci. Miller i Henderson. Ale ja sie nie znam!!!
    Karol ptb

    OdpowiedzUsuń
  74. Czyli tak... na nowy sezon mamy podpisanego Lillarda , Simonsa , Nurka , Sharpe'a i Littla... w planie podpisanie Granta i do tego 3 pick draftu.... baza nie jest taka zła ale Granta podpisać trzeba . Z tych których wymieniłem mógłbym zrezygnować z Simonsa Nurka i Littla... tyle Nurka bedzie ciezko gdzies upchnąć wiec zostanie. Może Lillard w końcu kogoś przekona na choćby rok zeby przyszedł z Nim pograć....bez tego nie uda sie sklecić nic porzadnego bez oddawania 3 wyboru. Wiem ze Lillard stawia warunki, ale widac po lidze ze mlodzi grają i nie oddawałbym picku za nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy06:54

      ale pick bedzie oddany. Przynajmniej tak wynika z komentarzy klubowych

      Usuń
  75. Moim zdaniem warto rozmawiać z Indianą. Wymiana picków, wymiana Nurka na Turnera i dołożenie ewentualnego wypełniacza w postaci dodatkowego gracza z ławy lub kilku picków drugiej rundy. Wiem że nie będą chcieli ale nie mają w składzie solidnego skrzydła a Miller może być kuszący. My z pickiem 7 moglibyśmy jeszcze dobrze wybrać. Mamy przecież zatrudnionego w tamtym roku specialistę od draftu. Aby oddać picki trzeba się najpierw dogadać z Chicago i poświecić nr 23 pewnie także z jakimś giftem.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy11:28

    Na nowy sezon trzeba podpisać umowę z sędziami, że będą gwizdać Lillardowi faule na nim (andone'y też) a zasłony Nurka są tak samo legalne jak te Jokica czy Celtics.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. F.. .Jak bedą handlować 3-cim wyborem to będzie koniec tej organizacji . Mnie też po 33 latach kibicowania szlak trafi jak to zrobią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10:17

      Gregory ja też, identycznie. Rzadko trafia nam się draft, którym mOżemy się emocjonować. Mam nadzieję, że to ściema, taka zasłona dymna.
      Amon

      Usuń
  79. Chyba że wyrwą kogoś naprawdę dobrego ... ale to musiałby być ktoś przez duże K !!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy22:54

    Myślę że za Lillarda możemy wyciągnąć coś lepszego niż za pick.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:49

      Twój pusty łeb

      Usuń
    2. Anonimowy16:10

      "A kultura tu podobno jest..."

      Usuń
    3. Tutaj nikt z zachowaniem kultury nie ma kłopotu, poza kims nazywajacym się @ripcitizen, ktory obraza ludzi takze jako anonim. Jako zarządzajacy tym blogiem staram się banować/usuwać jego komentarze. Ale najlepiej nie zwracać na kogoś takiego uwagi. Jednocześnie nieustanna prośba o komentarze pod nickiem, a nie anonimowo.

      Usuń
    4. Anonimowy13:07

      pod warunkiem, że nick jest 1 i ten sam

      Usuń
  81. Trochę studząc emocje.
    To że Blazers sondują rynek po losowaniu nikogo nie dziwi wszak tak działa NBA.
    To że Blazers nie wymienią Lillarda też jest oczywiste przecież nie puszczą go do zespołu który jest w przebudowie (za picki) bo po co ten zespół miałby się na to godzić
    To że Blazers nie wymienią 3rd wyboru też jest oczywiste bo nie ma takiego zespołu (opcji) który tu i teraz oddałby (jako contender) swoją gwiazdę za przyszłość niejasną i niepewną
    Pamiętajcie że GMowie drużyn nie chcą sobie nawzajem strzelać goli i się zniechęcać do siebie, raczej starają się być win win , żeby w przyszłości móc współpracować. Dlatego
    wszystkie pomysły że Blazers pójdą w wymianę która da przewagę PTB włóżmy między bajki to się nie wydarzy. Także dlatego że GM Blazers ma bardzo słabą pozycję przetargową na rynku i zadnej charyzmy.
    Oto co będzie ‐ PTB wybiorą z 3 gracza z draftu - prawdopodobnie B Millera bo nie łudźmy się że Chatlotte odpuści taką rakietę jak Scoot Henderson- i znowu za rok będziemy witać się w tym samym świecie - ze starzejącym się i zapychającym salary Damianem, z nieogarniającymi GMem i trenerem oraz właścicielką, która tak naprawdę jest głównym problemem zespolu

    Wydarzy się to

    OdpowiedzUsuń
  82. Głównie dlatego, że zaraz po podpisaniu Cronin popełnił strategiczne, eliminujące moim zdaniem błędy:
    1. Przedłużenie Lillarda w momencie kiedy nie było to potrzebne (konieczne)- wg mnie dał tym samym sobie carte blanche wobec Jody Allen, swoiste przyzwolenie na bycie GM - i zrobił to tylko dla siebie
    2. Pozbycie się za friko assetów w postaci Powella i Covingtona - za nic - już nawet nikt nie pamięta za co
    3. wymiana CJa, który był realną wartością za Harta, którego potem i tak oddał za nic do NYK (Reddish to zjazd w dół i to spory)
    Oczywiście niektórzy będą go bronić, ale prawda jest taka, że nie dał żadnej (ŻADNEJ) wartości drużynie od czasu, gdy został GM
    Podpisanie Billupsa to nieporozumienie

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy00:37

    @clyde, zgadzam się właściwie ze wszystkim za wyjątkiem najważniejszego.
    Uważam, że pozostanie Lillarda i picku, to najlepszy scenariusz.
    Za tą grubą kasę, Damian powinien dbać o dobro klubu, a nie wybrzydzać.
    Niech kolejny raz spróbuje być mentorem dla młodych mega talentów.
    Ta opcja daje nam też niezwykle korzyści w salary.
    A jak pisałem już wiele tygodni temu, za 3 lata, być może poprowadzi młodzież do finałów.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:14

      A może właśnie misją Lillarda jest bycie mentorem dla młodych talentów? On wie, że Blazers z takim sędziowaniem nigdy nie zdobędzie mistrzostwa. Więc Dame ewidentnie wyluzował i nie daje się nabrać na coroczne TU I TERAZ.

      Usuń
  84. Anonimowy00:41

    Coś w tym jest.

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  85. Behemot07:36

    Ciekawe jak różnie można patrzeć na te same wydarzenia. Dla mnie poza Billupsem Cronin nie popełnił poważniejszych błędów (nie pamiętam, czy to przypadkiem jeszcze nie Oshley). Pisząc o wymianach "za nic" ignorujesz wybory w drafcie, a to jest przecież waluta NBA. Zgadzam się, że może się skończyć pozostaniem Lillarda i numeru 3, podobnie jak rok temu z #8. Też miał być niby do wymiany. To też pokazuje, że GM jest ogarnięty i nie pozbywa się assetów poniżej ich wartości. A Lillard w takim scenariuszu najpewniej poleci w lutym. Trzeciego roku przebudowy nie wytrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  86. Behemot08:16

    Swoją drogą po tym co się dzieje na wschodzie JB może być do wyjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale on słabiutki jest w tych PO xD

      Usuń
    2. Specjalnie bym się nie zdziwił, gdyby specjalnie był słabiutki.

      Usuń
  87. Drexler-197612:44

    Fakt JB słabo gra. Miami jest play offowym potworem. Mistrzostwo dla nich jest coraz bardziej realne.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy13:08

    Moranta do nas. Idealny moment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:19

      Ja Morant i Brandon Miller to by było wybuchowe duo

      Usuń
  89. Anonimowy13:26

    No jeszcze ten złol Draymond Green i byłoby nowe JailBlazers.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:30

      Niederra, nie grozi nam to z 3. pickiem. Jakbyśmy wybierali z 1, lub 2 ,to bym się martwił, a tak to teraz Spurs i Horneta podejmą decyzję, a nam zostanie ten trzeci:) Historia pokazała, że 3.puck jest tak jakby najlepszy.
      Amon

      Usuń
  90. Anonimowy16:45

    Jeśli zatrzymamy pick to poleci Simons (szkoda bo ma 23 lata, rzuca lepiej niż Dame, jest atletyczny i mógłby w przyszłym roku zostać dobrym podającym), Little i prawdopodobnie Nurkic (jeśli ktoś się skusi).
    Za trzech graczy z salary ponad 45 mln, pewnie otrzymamy dwóch znacznie lepszych graczy ale nie game changerów.
    Za 3 pick możemy dostać mniej niż jego rzeczywista wartość ( to tylko oczekiwania ale top 3 przez fachowców jest oceniane na pewne i wysokie prospekty).
    To jest kompromis i takiej decyzji oczekuję od PTB i Damiana.
    A druga opcja to transfer Lillarda.
    Nie widzę możliwości transferów naszego pick, które przewyższałyby jego wartość.
    Myślę, że 3 nr draftu trochę zaskoczył management zespołu…

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy16:58

    Za jakiego zatem gamechangera Lillard? Bo liga nie zna lepszego

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy17:24

    No fakt, wszyscy pamiętamy jego rzut nad Georgem. A więc nie ma lepszego game changera…
    Potencjalnie, życzeniowo. uważam że pick nr 3 jest lepszy, niż to co możemy za niego otrzymać.
    Mogę się mylić…
    Ale nie chciałbym żebyśmy kolejny raz wtopili jak z Jordanem czy Durantem.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń