Strony

20 maja 2023

Trzeci


Jedna zagadka istotna dla przyszłości Blazers rozwiązana. Loteria draftowa przynisoła organizacji wybór nr 3. Poniżej parę przemyśleń o  tym, co zrobić z tym pickiem i najbliższych perspektywach 

1. Co robisz z wyborem #3, zatrzymujesz czy handlujesz nim? 

Lillard93: Jestem otwarty na obie opcje, ale uważam że Dame zasługuje na chociaż jedną poważną próbę budowy kompetentnego zespołu wokół niego, Blazers po raz pierwszy od dawna mają assety żeby podjąć taką próbę. Oczywiście nic na siłę, nie jestem za tym żeby oddać #3 za zawodnika typu OG, który niewiele zmienia jeśli chodzi o status Blazers, ale jeśli pojawi się okazja na pozyskanie gracza Top20, uważam że trzeba spróbować. 

pdxpl: Jestem za zatrzymaniem #3 wyboru i budowaniem nowej ekipy bez Lillarda. Nie wierzę w dołączenie do Lillarda gwiazdy, która radyklanie odmieniłaby losy organizacji. Zamiast żyć mrzonkami wolę patrzeć w przyszłość, a to związane jest z budową zupełnie nowej ekipy. Jest też wariant pośredni, w którym Lillard jednak zostaje, a Blazers robią trade down, np. w wersji #3, #23+ Simons za #6 Orlando( Franz Wagner)/ #9 Jazz(Markannen).

behemot: Po pierwsze, my goodness, jak bardzo się cieszę! Ja wiem, że apetyty sięgały nawet Victora W, ale trzecie miejsce w tak silnym drafcie to bardzo dobra pozycja! Gdy na 6-stej pozycji o drugiej, minut piętnaście, tej wiosennej wtorkowej nocy pojawiło się logo Orlando Magic pewnie nie tylko ja wydałem okrzyk radości zmieniający sny śpiących obok lub za ścianą. 

Co robię z numerem trzecim na miejscu Cronina? Przede wszystkim słucham ofert zarówno za #3, jak i za Lillarda. Oferentów rozgrywam między sobą i patrzę jaki z tego wyjdzie kapitał. Kto wie, może ktoś przestrzeli i zaoferuje złote góry za jedno lub drugie. 

Opcji jest wiele, a wszystko oczywiście zależy od tego co dalej z Blazers i Lillardem. Jeśli o mnie chodzi to myślę, że nie będzie lepszego momentu dla wymiany Lillarda. Dzięki korzystnemu losowaniu pojawiła się okazja do sprawnej i nie za długiej przebudowy i należy ją wykorzystać, zwłaszcza, że Dame rozegrał w zeszłym roku jeden z najlepszych sezonów w karierze i ciągle jeszcze trzyma wartość. Pamiętajmy, że właśnie wchodzi w życie jego monstrualny kontrakt, nowe zasady CBA bardzo utrudniają budowanie super teamów (kolejny próg podatkowy, mnóstwo nowych ograniczeń), z każdym sezonem wymiana Lillarda będzie więc coraz trudniejsza. Jeśli to więc robić to teraz. Zmienić moją opinię mogłaby tylko szansa budowy prawdziwego contendera z Lillardem w składzie, ale trudno mi to sobie wyobrazić. Może gdyby Jaylen Brown zażądał wymiany i chciał dołączyć do Blazers zmieniłbym zdanie.


2. Kogo wybierasz w tym drafcie dla Blazers?


Lillard93: W tym momencie nie jestem w stanie podać definitywnej odpowiedzi, chociaż od paru miesięcy obserwuje zawodników do draftu 2023, to dopiero teraz zaczynam prawdziwy 'skauting'. Z #3 będzie dostępnych 2 z 3: Scoot, Miller, Amen i wstępnie ta trójka będzie mnie najbardziej interesować. Szczerze mówiąc, na ten moment nie wiem kogo bym wybrał, jestem fanem każdego z nich. Miller byłby najlepszym fitem ale dochodzą kwestie poza parkietem, Scoot to 6'2 guard, ale ciężko byłoby powiedzieć nie, jeśli byłby dostępny z #3, Amen to jeden z moich ulubionych zawodników w tym drafcie.

pdxpl: Najbardziej chciałbym oczywiście Hendersona, ale nie sądzę, aby Charlotte go pominęło. Z Millerem jest problem pozasportowy (zamieszanie w zabójstwo). Amen Thompson na rozegraniu obok Sharpe'a wyglądałby bardzo dobrze. Każdy z nich, a dodałbym jeszcze Walkera czy Blacka będzie dobrym  wyborem,  przy ich talencie szansa na pomyłkę jest naprawdę niewielka. Z tym dalszym #23 wyborem rozważałbym Clowneya, Leonarda Millera, Bilala Coulibaly'ego, Livleya bądź GG Jacksona. Ale tutaj potrzebuję jeszcze czasu na wnikliwsze rozpoznanie.

behemot: Kogo biorę z #3? To jest akurat bardzo proste, tego z dwójki Scoot/Miller, którego nie weźmie Charlotte. Oczywiście jeżeli Lillard i #3 zostają, wtedy logiczniejszy jest Miller, ale to czy będzie dostępny zależy od Szerszeni. Zawsze też zostaje możliwość trade down, np. z Orlando lub Houston.



3. Twój wymarzony scenariusz dla Blazers na najbliższe miesiące?


Lillard93: Wymarzony scenariusz poszedł do kosza podczas loterii :) Tak jak pisałem wyżej, nadal próbowałbym zbudować zespół wokół Lillarda, ale bez poświęcania wszystkich assetów (Sharpe'a), jeśli się nie uda i Dame nie będzie chciał więcej czekać, trzeba będzie rozważyć full rebuild.

pdxpl: Mój wymarzony scenariusz dla Blazers wygląda następująco: Lillard zgodnie z zapowiedziami nie jest zainteresowany czekaniem na rozwój młodych, Blazers nie znajdują na rynku oczekiwanej przez niego gwiazdy i Dame odchodzi. Blazers budują nową ekipę wokół Sharpe’a,  najlepszego dostępnego gracza z #3- Henderson, Miller, Amen Thompson, oraz na kapitale, który udało się wyciągnąć za Lillarda. To może być dłuższa droga do sukcesu, bez gwarancji powodzenia, ale po latach marazmu  perspektywa oglądania młodych- zdolnych wydaje mi się ożywcza  i bardziej sexy  niż last dance Lillarda w parze z wyimaginowaną gwiazdą

behemot: Mój wymarzony scenariusz? Podzielę go na dwa, raz w opcji z wymianą Lillarda (to preferuję), a drugi w wariancie z Dame na pokładzie.

  1. Z #3 bierzemy Scoota, dajemy radę przekonać Toronto, że Lillard, Siakam i OG to „contender” i zyskujemy w wymianie za Lillarda S. Barnes’a. Budujemy wokół trzonu Scoot, Sharpe, Barnes.


  1. #3 i Nurkica wymieniamy na Mikala Bridgesa i #22. Simonsa i #22 wymieniamy na OG. Nie podpisujemy Granta, tylko Jakoba Poeltla z FA (dajemy mu odpowiednio więcej niż zaoferuje mu Toronto). Uwalniamy picki w rozmowach z Chicago (oddajemy #23) i tym kapitałem i Nurkicem robimy dalsze wzmocnienia, aby skompletować solidną ławkę.

Pierwsza piątka to: Lillard, Sharpe, OG, Bridges, Poeltl.


Ciekawy scenariusz to również trade down z Orlando za #6, #11 i Wendel Carter Jr. Nie wiem, czy do realizacji, ale w paru miejscach już się pojawiał. To również bym rozważył. Z #6 Jarace Walker, #11 i Simons za OG. Gramy piątką: Lillard, Sharpe, OG, Grant, WCJ. Z #13 bierzemy BPA (GG Jackson?). Takie trochę mieć ciastko i zjeść ciastko. Dalsze wzmocnienia ławki jak w wariancie drugim.

Pozdrowienia! Dobrze mieć takie problemy 😊





122 komentarze:

  1. Anonimowy18:16

    Ja widzę dwa możliwe pozytywne scenariusze:
    1. Przebudowa - za Lillarda otrzymujemy przede wszystkim picki + perspektywicznego, już ogranego zawodnika.
    2. Lillard zostaje, a lecą Simons (żałuję), Nurkic i Little. Zostaje Sharpe, nr 3 i dwóch bardzo dobrych graczy w zamian za wymienionych powyżej.
    Lillard może wtedy pokazać swoje przywiązanie do PTB i uczyć młodych, z nadzieją, że za 3 lata będzie finał konferencji.
    Nie aprobuję wymiany picku nr 3!!!

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:52

    Jak dla mnie:
    Ad. 1
    Jeżeli z #3 Miller to handlować pickiem, jeżeli Henderson to handlować Lillardem, Nurkiciem, Simonsem i Little
    Ad. 2
    Henderson
    Ad. 3
    Sprzedaż Blazers, zwolnienie Cronina i Billupsa

    Ssudio

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałem tak ambiwalentnego stosunku do tego co bym zrobił ze składem. Jednego dnia myślę że Lillardem handlować, następnego żeby zostawić. Teraz sobie wyobraziłem że celtics odpadają z heat i chcą coś zmienić. Dajemy im Lillarda za Browna i White'a a #3 z Nurkiciem i jakimiś dodatkami wysyłamy do Toronto za Siakama. Sezon rozpoczynamy Simons/Sharpe/Brown/Grant/Siakam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli coś czego jeszcze nie było, pozbywamy się Lillarda i #3 :)

      Usuń
  4. Bardzo przepraszam ale kim jest Lillard93?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pdxpl08:06

      Kliknij w nick to sie dowiesz

      Usuń
  5. Można jeszcze pomyśleć, czy nie ma zespołu chętnego wziąć Lillarda za pick w tym drafcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot10:03

      Utah?

      Usuń
    2. Pdxpl10:12

      Mysle, ze Lillard zaklepie sobie wybor klubu, do ktorego odchodzi, i ze bedzie to klub bijacy sie o tytul. Boston? Miami?bucks? Utah nie spelnia tego kryterium.

      Usuń
    3. Utah ma czarodzieja na stołku menadżera, a Damian wspominał, że Utah to jego drugi dom.

      Usuń
    4. Anonimowy10:51

      Weber state.

      Usuń
  6. Anonimowy00:07

    Oglądam kandydatów. Fajne clipy.
    Bez żadnej gwarancji ale z jakimi nadziejami.
    Załamię się jak oddamy nasz pick.
    Nie ma szans na nagłą zmianę drużyny w contendera. Ani Jokic ani Giannis ani Durant czy inny Embiid do nas nie przyjdą.
    A jak wyglądają składy półfinalistów.
    Co trzeba zrobić żeby ich ograć w przyszłym roku…

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy00:10

    A swoją drogą to Simons miał bardzo podobne clipy do tych obecnych Hendersona.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jaylen Brown is biting his tongue from telling his truth. You can tell he has a lot on his mind. There's some real issues in that locker room."

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:16

    JB wydaje się do wyjęcia. Ale czy za kolejny max uczyni z PTB contendera. Wątpię. Raczej nie potrzebujemy gościa z tą charakterystyką. Wciąż jestem za zostawieniem picku 3 i zaoszczędzenia kupy szmalu. Budujmy z głową z tym co już mamy. Miller z czystą głową (oby tu nie było wtopy) jest idealny do wzięcia. Henderson może być łakomym kąskiem do wymiany ale za kogo? Razem z Lillardem (i bez niedocenianego Simonsa) może zrobić rewolucję. Taką, że zimą nie będzie już Damiana.
    Trzymajmy pick nr 3 i czekajmy na dobre czasy. Nadejdą już wkrótce.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  10. Menago Charlotte ostatnio powiedział, że jeszcze dwa lata temu braliby najlepszego dostępnego gracza, ale obecnie mogą pozwolić sobie na dobranie bardziej pasującego do zespołu, więc wygląda na to, że wezmą Millera.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:52

    Można więc założyć (w wypadku Hendersona), że albo Simons poleci albo głęboka przebudowa. Tylko gdzie nasz ulubiony i nadzwyczaj drogi ulubieniec znalazłby przystań z wymianą korzystną dla PTB?

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot15:36

      Przy wyborze Scoota powinien polecieć zarówno Lillard, jak i Simons.

      Usuń
    2. Logika mówi, że powinien. Dla sytuacji Lillarda, jeżeli woli zostać, wybór w okolicach 7 byłby mniejszym kłopotem.

      Usuń
    3. Pdxpl16:20

      Simons to powinien poleciec tak czy inaczej, bo on nie pasuje ani do Lillarda, ani do sharpe'a, poza tym to jedyny powazny asset Blazers. Henderson coraz bardziej wydaje mi sie no brainerem.

      Usuń
    4. Anonimowy19:19

      @Behemot i @roberuto w pełni zgoda
      @Pdxpl uważam, że Simons dobrze zgrałby się z Sharpem.

      Niederra

      Usuń
  12. Anonimowy16:51

    Simons,Nurkić i pick 23 do Pacers za Turnera i pick 7

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po co oni Indianie i jeszcze zamiana pickow?

      Usuń
    2. Anonimowy17:40

      Taka luźna propozycja.Nie realna?

      LaMarcus

      Usuń
    3. Dla nas super ,ale dla Indiany już nie za bardzo. Nie wiem jak Indiana mogłaby się na to zgodzić

      Usuń
  13. Anonimowy19:13

    Nie oddaje się ikony klubu, wizytówki miasta od tak. Lillard ciągle ma wiele do zaoferowania i nikogo lepszego na jego miejsce nie dostaniemy. Prawdziwi Blazers tylko z Damem 💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:23

      Dlaczego prawdziwi Blazers tylko z Dame? A co, ja nieprawdziwy? Podaj proszę przykład wzmocnienia drużyny z Lillardem na pokładzie. Chociaż jeden... Uwzględnij drogi anonimie salary. Dowiedz się, ile Damian zgarnie kasy i jak blokuje finanse.
      Nie liczę tu nowego, moim zdaniem na siłę pomysłu z Townsem, . Właśnie, co myślicie o plotce, że 3 pick + coś za KATa?

      Usuń
    2. Anonimowy19:24

      Amon

      Usuń
  14. Anonimowy19:20

    @Behemot i @roberuto w pełni zgoda
    @Pdxpl uważam, że Simons dobrze zgrałby się z Sharpem.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milesiak09:39

      Dodanie Amona do Sharpa i Anta mogłoby pomóc .

      Usuń
  15. Anonimowy23:10

    Jaylen Brown przymierzany do nas na B.Edge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:16

      Nie tylko tam. Sporo o tym szumu.

      Usuń
    2. Anonimowy09:53

      Dlatego piszmy o wzmocnieniach a nie osłabieniach

      Usuń
  16. Anonimowy09:53

    Lobbing wyciągnięcia nam Lillarda robi się wyjątkowo bezczelne. Charania cytuje już nieistniejące wypowiedzi. Podobno istnieje już sobowtór ze stajni Wołodymira ;) i uczy się po angielsku "chcę odejść..."

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy09:57

    To może ja jeszcze z pozytyw inf.: Moi ulubieni formersi: Fernandez, Rodriguez eurochamps! (jeszcze Hezonja)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12:00

    JB za kogo?

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot12:11

      #3, Simons, Little zapewne.

      Usuń
  19. Anonimowy12:54

    Szkoda #3.Czy aby na pewno byłoby to wzmocnienie?Moim zdaniem nie na tyle na ile byśmy chcieli.

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:20

    To niewiele zmieni w naszym statusie poza sallary. Czy JB zrobi z nas contendera? Nie ma szans.

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:34

      Własnie, dlatego z żalem stwierdzam, że powinniśmy wymienić Lillarda, zostawić #3 i zacząć od nowa.Może nie od zera bo mamy kilku ciekawych grajków.

      LaMarcus

      Usuń
  21. Anonimowy21:02

    https://www.youtube.com/watch?v=Nq9iQ2iwhiM Ten gość gada całkiem do rzeczy. I może rzeczywiście jest tak, że żeby cokolwiek zagrało wokół Damiana, będzie trzeba nie tylko oddać #3 ale i Simonsa i Sharpa. Obecnie Blazers są naprawdę słabym zespołem, a dodanie jednego AllStara nie naprawi beznadziejnej obrony i słabej ławki. Wychodzi na to, że możemy wkrótce obejrzeć wschód nowej nadziei, w postaci Scoota i Sharpa, albo Last Dance Lillarda. Zagranie teraz na Lillarda oznacza kolejne tankowanie za trzy lata i mam nadzieję, że Miami coś wykombinuje. Damian z Jimmim, to byłoby marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21:11

      Wybieram wschód nowej nadziejo niż lasy dance...

      LaMarcus

      Usuń
  22. Anonimowy22:59

    Do diabła!!! Oddajmy wszystko za nierealne marzenia o pierścieniu najlepszego gracza PTB w historii. Jest ikoną, zarobił niewiarygodną kasę (a najlepsze przed nim). Nie czopujmy bezsensownie drużyny w sallary. Zacznijmy od nowa z większymi nadziejami.
    Ewentualnie niech Lillard obniży zarobki (bez sensu, nikt tak by nie zrobił) albo szkoli młodzież (co do tej pory wychodziło średnio).
    @La Marcus - Piona

    OdpowiedzUsuń
  23. Przy okazji tego szantażu emocjonalnego, który stosuje Lillard, mam pytanie do expertow od sallarycap. Słyszałem kilka razy, że jego kontrakt tak naprawdę nic nie blokuje i że gdyby wziął mniej, w żaden sposób nie poprawiłby sytuacji zespołu. (Wiem, że gracz nie może obniżyć sobie kontraktu na własne żądanie i że amerykańskie podejście do pieniędzy jest zupełnie inne, niż europejskie.) Chciałby ustalić, że gdyby Lillard podpisał mniejszy kontrakt, to sytuacja mogłaby być lepsza. Było to niedawno, wiec czy wtedy zależało mu na mistrzostwie mniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pdxpl13:19

      tak, byłaby lepsza, payroll byłby trochę elastyczniejszy, ale nie tyle, żeby odmienic sytuację organizacji. dlaczego miałby wziąć mniej niż wycenia go rynek? jak ci szef daje podwyżkę, to odrzucasz i mówisz , że lepiej żeby tę kasę dostali Mariola i Sebastian? Lillard milion razy mówił ,że mistrzostwo nie jest dla niego najważniejsze. Nie odbieram tego, co robi jako szantaż emocjonalny, po tylu latach chyba ma prawo oczekiwać realnego wzmocnienia i nie chcieć czekać na dojrzewanie młodziaków

      Usuń
    2. Jeżeli Mariola i Sebastian bronią za mnie, bo ja tylko atakuję, to przynajmniej nie idę po nowy kontrakt, który jeszcze bardziej pogłębia przepaść między mną i Mariolą:) Na tym polega druzyna. Ale odwracając sytuację - Lillard grał jak supergwiazda i dostaje pieniądze adekwatne do wykonanej roboty. Jaki szef zrezygnowałby z przyszłości firmy, bo pracownikowi się ona nie podoba? I dlaczego ma się mu coś "należec", skoro dostał absurdalne pieniądze?

      Usuń
    3. pdxpl15:28

      Chyba przeceniasz Mariolę i Sebastiana. Z małymi odstępstwami, to Lillard zapierd... na tę drużynę. To, co osiągnęli to w w ogromnej mierze jego zasługa. Czy dostaje duże pieniądze? w ogólnoludzkim rozrachunku, absurdalnie duże, ale nie na standardy nba. Dostał gwiazdorski kontrakt, jakich sporo w tej lidze. To nie kontrakt Lillarda jest najważniejszy, a niemożność znalezienia mu właściwego partnera. Ja przestałem się łudzić, że to się stanie, dlatego zmieniłem zdanie. Jeszcze rok temu nie dopuszczałem takiej myśli, ale teraz myślę, że lepiej pożegnac się z Lillardem, póki jego wartość nie spada

      Usuń
    4. Niósł Lillard drużynę na plecach. Żeby mu pomóc teraz, trzeba będzie pozbyć się Simonsa, Sharpa i #3. Ani za Simonsa, ani za Sharpa, nikt nie da tyle, ile są warci w naszych oczach (vide CJ trade). Jeżeli jednak za tę trójkę da się wyciągnąć dwóch allstarów, to niech będzie. Oczywiście będzie to bardziej skomplikowane i robione tylko i wyłącznie dla Lillarda.

      Usuń
    5. pdxpl17:09

      wg mnie nie da się wyciągnąć 2 allstarów. Koszty finansowe takiej operacji byłby monstrualne. Taki Brown, za chwilę będzie chciał przedłużenia w okolicach maxa, a nie jest to moim zdaniem gracz na miarę game changera. tylko ktoś z poziomu Giannis/ Embiid/Durant mógłby odmienić losy tej organizacji. Bardziej korzystne będzie parowanie Lillarda z gwiazdą, ale już poza Portland

      Usuń
    6. Wszyscy to widzą i na pewno widzi to Damian.

      Usuń
  24. Anonimowy14:04

    Nie jest to tak, że przy jego zarobkach mamy ograniczone możliwości finansowe?

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pdxpl14:07

      jak każdy klub z all-starem w składzie

      Usuń
    2. Anonimowy14:57

      Portland to mały rynek,ciężko sciągnąć kolejnego all stara.
      A tak z drugiej strony inni zawodnicy mają też tak wysokie kontrakty na takim etapie kariery?

      LaMarcus

      Usuń
    3. Milesiak15:00

      Sam oceń :

      https://hoopshype.com/salaries/players/

      Usuń
  25. Anonimowy15:18

    Bardzo podobne

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15:18

    Bardzo podobne

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tak przepatrzylem ta liste pod wzgledem plac i nazwisk to zestawiłbym to tak :)
    Myles Turner
    DeMar
    Al Horford + Norles Noel
    Buddy Hield
    I Kyle Kuzma :)

    I banita Brooks ....

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13:59

    Podoba mi się ten nowy skład... Pistons, Hornets albo nawet Magic

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy02:17

    That point is underlined when you read Lillard’s salary sheet:

    2023-24— $45.6 million

    2024-25— $48.8 million

    2025-26— $58.5 million (estimate)

    2026-27— $63.2 million (estimate)

    Tym razem brak komentarza będzie moim komentarzem...

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pdxpl09:44

      litości, ile razy mozna wałkować ten sam temat? co to wnosi do dyskusji. Stało się Lillard dostał gwiazdorski kontrakt- 70% jakości sportowej+ 30% za lojalność i za to co zrobił dla organizacji. dajcie już spokój, to nie jest problem, bo jeszcze dwa lata jest w stanie grać na tym super poziomie albo można go przehandlować. Naprawdę cofa mi się ilekroć widzę ten wątek o Lillardzie i jego kasie albo dziaderskie wspominki jak to za Clyda'a i reszty było super. Lepiej wymyślcie kogo wziąć z #3 Millera/Amena czy jeszcze kogos. To jest realny dylemat, żeby pózniej nie było płaczu jak przy Odenie;)

      Usuń
    2. Milesiak10:49

      Na wyjęcie top20 gracza chyba nie ma co liczyć więc rzeczywiście warto skupić się na drafcie . Ale jakoś faworyta na razie nie mam .
      Wszystko sprowadza się do oceny potencjału, jeśli któryś z dzieciaków przerasta innych to brać , równie dobrze można zejść w dół np do #6. Trochę korci mnie by wyjść poza wybór Miller/Amen , gdzieś widziałem że Whitmore wskoczył wysoko :)

      Usuń
  30. Anonimowy12:56

    Whitmore noo ciekawy pomysł ale tylko z niższym ewentualnym # .Z #3 wybierałbym pomiędzy Hendersonen Thompsonem Miller nie wiem może pójść w ślady Moranta,z tym, że nie na pewno.

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12:59

    Jeszcze Jarace Walker.

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam!

    Czy my z 23 pickiem (i 43) jesteśmy w stanie kogos fajnego jeszcze wyciągnąć? W historii z 23 pickiem poszlo wielu fajnych graczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pdxpl16:20

      Tak Karolu, w kazdym drafcie są jakieś steale i sleeperzy. Ten ,sadzę nie będzie odstępstwem od normy, mnie np. coraz bardziej podoba się Coulibaly. Fajny pick #23. A na tych pod koniec draftu to tylko nerdy w osobach Schmitza się rozeznają. Szczęsciem gość pracuje dla Portland:p

      Usuń
    2. Dzięki Pdxpl!

      Obczaję sobie tego Coulibaly-ego. Piłkarze z tym nazwiskiem byli zawsze dobrzy :-).

      Ale nam wciskaja na anglojezycznym twitterze tego Browna. Dlaczego ludzie sądzą ze go Boston wypchnie? Przecież z tym składem byli tycityci od finałów i być może mistrzostwa.

      Niby 3# + Afernee. Ani mi się to nie podoba, ani pewnie Bostonowi.

      Usuń
    3. ' Nie chcę być kontrowersyjna' ale dlatego właśnie powinni coś zrobić, że byli tyci tyci od finału. Mają potencjał na mistrza, ale często robią w portki. I tam chyba jednak największym miekiszonem jest niestety Tatum. Oddanie Browna nic u nich nie zmieni, ale dodanie Lillarda już tak.

      Usuń
    4. Milesiak17:25

      To raczej Brown zawiódł . A i tak powinni być w finale. W takiej sytuacje raczej się nie kombinuje , tylko obudowuje 2 najlepszych graczy .
      A swoją drogą Brown miał w PO stosunek asyst do strat 3,4/3,3

      Jeśli Coulibaly byłby niedostępny, to Rupert wydaje się mieć podobną charakterystykę .

      Usuń
    5. pdxpl18:19

      zgadzam się, że Lillard powinien pasowac do Bostonu, może być tym brakującym elementem. Z perspektywy Blazers wadą takiego dealu byłyby dość słabe picki Celtics, ale można kombinować z włączeniem trzeciej drużyny

      Usuń
    6. Behemot18:26

      Po kija nam Brown, gdy odchodzi Lillard?

      Usuń
    7. Brown jest 6 lat mlodszy, więc pasuje do naszego tajmlajnu jako weteran. Jest 10cm wyższy i coś broni. Nie jest takim kozakiem jak Lillard, ale bardziej pasuje.

      Usuń
    8. pdxpl19:39

      ja tylko piszę że Lillard z Brownem i Tatumem w BOS ma więcej sensu niż Lillard z Brownem w POR. A najmniej sensu ma Brown w POR bez Lillarda

      Usuń
    9. Rili? Mamy wtedy Anta na PG, Sharpa na SG, Jalena na SF i #3 do przehandlowania. To na pewno nie jest sytuacja gorsza, niż Lillard i poszukiwany allstar, bez Anta, bez 3ki i być może bez Sharpa.

      Usuń
  33. Behemot09:17

    Bo mu trzeba zapłacić 290 baniek za 5 lat, a grał straszny piach w tej serii. A propos, bierzemy go za #3 i Simonsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milesiak11:27

      Niekoniecznie , ale Blazers wezmą jeśli będzie dostępny.
      Może poczuje chęć udowodnienia czegoś ( jak Butler rok temu ) i problem sam się rozwiąże .

      Usuń
  34. Anonimowy21:19

    Przehandlujmy Lillarda i zostawmy #3

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  35. Pisza ze Afernee + #3 + Kevin Knox za Brownaaaaaaaaaa AAAaaaaAAAaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23:12

    Brown nam nie pomoże

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy23:42

    Karolu:
    Lillard, Brown, Little, Grant, Nurkic. Na ławce Sharpe, Thybulle, Watford, Eubanks, Redish i ktoś na MLE i ktoś za minimum. Avanti!!!
    A gdyby pójść drogą "mieć ciastko i zjeść ciastko"? Lillard onoć aktywnie przygląda się kandydatom w drafcie. Być może zbyt pochopnie wyrwał się w wywiadzie. Myślę, że nie wymienią picku jeśli będzie to Miller:
    Lillard, Simons, Miller, Grant, Nurkic. Na ławce Little, a reszta ta sama. Jakiś solidny center by się przydał. A szukając wymiany, ciągle bierzemy pod uwagę Simonsa (niedoceniany potencjał), Little i Nurka. Można coś z tego poskładać i trzymać kciuki, że za dwa, a może trzy lata...

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy06:36

    Jak oceniacie Brown vs. CJ tak patrząc na piątkę którą napisał Niederra

    RazDwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot07:39

      Brown to świetny fit do Lillarda, odwrotnie niż CJ, czy Ant. Natomiast Little w piątce to wg mnie nieporozumienie. Lepiej Sharpe na 2, a Brown na 3.

      Usuń
  39. A to Panowie ma sens za Dame?:

    https://twitter.com/503Blazerfans/status/1663618104365301761/photo/1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot10:17

      Ja byłbym przeszczęśliwy, Orlando pewnie też, nie wiem tylko jak Dame ;p

      Usuń
  40. 🤪 wow taki trade z Orlando. To by było coś. Zgudź się dame👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot10:48

      Może lubi Disneyland.

      Usuń
    2. Pdxpl11:42

      Macie dzieci w takim wieku, ze powinien dac się przekonać;)

      Usuń
  41. Anonimowy10:45

    🤩

    LaMarcus

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy12:23

    https://www.youtube.com/watch?v=BCWKDC77aN0&pp=ygUhZGFtaWFuIGxpbGxhcmQgMjAyMi0yMyBoaWdobGlnaHRz

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy12:24

    to zamyka dyskusję oddać Dame'a. Po prostu nie ma kogo wziąć za niego.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nowa ploteczka: Lillard do Bostonu, Brown do Houston, #4 + dodatki do Portland. Ładne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy02:57

    Wiem, że Arvydas z domu Sabonis był wyjątkowy. Jak zresztą każda z Legend.
    Ale czy Jokic swoją inteligencją, wszechstronnością, umiejętnością wykorzystywania swoich przewag, nie przypomina Wam go choć trochę? Jak dla mnie to taki prawie bliźniak :)

    Niederra

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiałem się czego potrzebują Blazers , by walczyć o najwyższe cele? Co potrzebuje organizacja, by bić się o Finały Konferencji i rywalizować o mistrzostwo ? Przede wszystkim GM powinien mieć długoterminową wizję rozwoju i odwagę w podejmowaniu czasem niepopularnych a koniecznych dla rozwoju decyzji. Coach musi mieć zdolność wyciągnięcia z zawodników maksymalnego potencjału i odpowiedniego ich wkomponowania w ogólną wizję gry. Co do Koszykarzy to wymagane są 3 ważne cechy : zdrowie, mentalność zwycięzców, produktywność i wydajność zarówno w ataku jaki i w obronie czyli po obu stronach parkietu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot10:35

      Przede wszystkim top5 gracza. I drugiego top20.

      Usuń
    2. Oczywiście skala talentu graczy też jest ważna, przede wszystkim istotna jest ich wszechstronność. Przykład Denver, którzy niedawno byli tam gdzie my teraz . A dziś mają 2 gwiazdy i 6 super zadaniowców.

      Usuń
  47. Wszyscy wiemy, że oparcie drużyny na jednodnowymiarowym i wybitnym Lilardzie nie przyniosło sukcesu, więc po co to ciągnąć dalej ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy11:56

    Finał Zachodu to bardzo duży sukces. Nie powielaj bzdur

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy12:04

    Parę lat temu schiza o "wzmacniającym" odejściu McColluma, z roku na rok kolejne "wzmocnienia" w trakcie sezonu ogórkami przy chórze jaki to teraz mistrzowski potencjał. Jedyne wartościowe pomysły to te nie szkodzące Blazers a odejście Lillarda byłoby zepchnięciem ekipy w niebyt (lub nawet do Seattle)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odejście Drexlera też było zepchnieciem ekipy w niebyt ?..po 7 latach od tego wydarzenia byliśmy bardzo blisko mistrzostwa.

      Usuń
  50. Jeden jeszcze czynnik. Jak naprawdę dobry jest i jak rozwija się Sharpe. Może być tak, że w przyszłym sezonie będzie 18/7/4 i wtedy rzeczywiście jeden allstar z dobrą obroną może zrobić różnicę. Dlatego lepszy byłby Brown, który nie musiałby zbyt dużo rzucać i mógłby więcej bronic. Siakam już chyba niekoniecznie. Jaki jeszcze allstar obrońca jest do wyjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  51. Sharpe to talent ,, czystej wody " rozegrał dopiero pierwszy zawodowy sezon i przyszłość jest przed Nim. Szkoda, że N. Little ma kłopoty zdrowotne, bo zadatki na dobrego zadaniowca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ draft będzie kozacki z punktu widzenia Blazers, liczba możliwych rozwiązań robi wrażenie, emocje będą niesamowite. @Piter szykuj już tę grupę na whatsappie, czatujemy całą noc z 22/23 czerwca ! :D

      Usuń
    2. Oczywiście! :)

      Usuń
    3. https://chat.whatsapp.com/LD8p95pGxbiIRoMLYVK471

      link do grupy, jest już z 7 osób

      Usuń
  52. Znając tą organizację tak bardzo się boję żeby tego nie spier....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pdxpl21:48

      tak może być;) Ale to nie organizacja wybiera, a konkretni ludzie, tych którzy w przeszłości źle wybierali już nie ma w organizacji. Cronin i Schmitz wybrali rok temu Sharpe'a i Walkera, ekstra picki. ufam, że pójdą za ciosem;)

      Usuń
    2. Mamy dobrych specjalistów od scoutingu.. A czy w tym drafcie można wybrać źle ? :)

      Usuń
  53. Wracając do sedna....
    Ja nadal upieram się na handel z Indianą. Oddajemy Nurkicia, Simonsa i pick 3. Otrzymujemy Turnera, Mathurina oraz pick 7 i wybieramy PF Whitmore lub Walkera) do tego jakieś ogórki do wyrównania.
    S5
    Dame, Sharpe, Mathurin, Grant, Turner. a pick 7 z ławy się ogrywa
    Ma to sens?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pdxpl22:23

      Dla zadnej ze stron nie ma wiekszego sensu. Ind ma juz gotowy backcourt haliburton- mathurin z #7;doloża sobie walkera lub hendricksa na i jadą z koksem . U nas mathurin dublowalby się z sharpem

      Usuń
  54. Indiana na to nie pójdzie ... nie ma.w tym interesu

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy17:25

    Ja bym się tak draftem nie jarał. Pamiętając, że taki Robinson z Miami, który walczy obecnie w finale, nie był wybrany nawet w 2. rundzie. Od wielu lat gwarancja, że wybory 1-5 zatrzęsą ligą jest randomowa. Teraz trzeba zebrać wokół Lillarda ekipę gości możliwie z top mających coś do udowodnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Behemot19:22

      Nie jarasz się, bo nie chcesz oddawać Lillarda. Ot, cała tajemnica.

      Usuń
    2. Anonimowy19:44

      Bardzo chcę, tylko napisz, jako kibic Blazers, za kogo?1:1,a nie ogórka +paczkę gwoździ

      Usuń
  56. Anonimowy17:27

    I jeszcze coś na zaprzeczenie mojej poprzedniej tezy: jaram się naszym poprzednim wyborem #7 Shaedonem!! Nigdy nie wolno Go Nam oddawać. No, czyba, że w paczce z Lillardem... do Seattle

    OdpowiedzUsuń
  57. Tutaj nie ma co gdybać. Najpewniej Dolla zostanie ( chociaż jestem za jego sprzedażą) bo po dzisiejszym testowaniu Scotta był nim zachwycony . Tak samo będzie w przypadku Brandona . Raczej Scott ( mój numer 1) pójdzie do Hornets . A więc nici panowie z Brownów, Siakamów . Ja jestem na tak . Nie handlować numerem trzecim i jeśli się nadarzy okazja oddać Simonsa + wszystkich ( nietykalny shandon) + picki aby złapać jakiegoś Amena ,Asuara, Walkera, whitmore etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co dalej? Skoro w twoim scenariuszu Lillard zostaje i ściągasz młodych? Tankowanie z Lillardem? Co z Grantem? Odpuścić go za nic?

      Usuń
    2. Wiesz , zawsze byłem przy tym aby teraz zacząć przebudowę i puścić Lilla ale on zaczął budować nowy dom w Portland 😆

      Usuń
  58. A jeszcze jedno . Podzielam słowa pdxpl-a , Scorpiona81 i wszystkich , którzy dostrzegają zalety pana mistrza scoutingu Schmitza .

    OdpowiedzUsuń
  59. Behemot09:53

    Coraz bardziej myślę, że zostanie i Lillard i #3. Grzesiek - zrobisz nowy wątek?

    OdpowiedzUsuń